papiloticygaro.blogspot.com

sobota, 18 sierpnia 2012

przekładaniec z ciasta francuskiego

Czas na zmiany. Dużo myślałam, co zrobić kiedy nie mam czasu na tworzenie, a wierzcie mi nie mam. A na dodatek mój aparat, dosyć że marny, to jeszcze się rozsypał. Na razie nowy jest nieosiągalny, więc trzeba sobie jakoś radzić.
Doszłam więc do wniosku, że skoro ja nie mogę, to inni na pewno. I tak jest. Ludzie są tak kreatywni, pomysłowi i wspaniali, że postanowiłam pokazywać ich dzieła także. Uwielbiam ludzi kreatywnych, patrzących na świat przez "ten sam obiektyw" co ja.
Oczywiście w żaden sposób nie chcę sobie przypisywać ich dzieł, dlatego otwarcie piszę, że te cuda są innych. Niemniej jednak, są dla mnie inspiracją. Ich niektóre pomysły wypróbowałam i dlatego z czystym sumieniem mogę polecić.

Dlatego na początek zobaczcie łatwy przepis.
Ciasto francuskie, które wszędzie kupicie. Przecier pomidorowy, którym smarujemy ciasto, podsmażone, pokrojone pieczarki, podsmażona kiełbaska, posypane serem i to wszystko. A efekty smakowe na 5! Pieczemy ok. 40 min. piekarnik góra/dół 200 C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz